ادوب کانکت چیست
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

ادوب کانکت چیست


ادوب کانکت چیست

نرم افزار ادوب کانکت یک سامانه قوی و کاربردی برای برگزاری کلاس های مجازی به حساب می آید. این نرم افزار دارای ابزارهای کاملی برای برگزاری کلاس های آنلاین می باشد و علاوه بر امکانات معمول، گزینه های پیشرفته تری نسبت به دیگر پلتفرم ها را نیز دارا می باشد.

در واقع نرم افزار ادوب کانکت دارای قابلیت های بسیار بالا و عین حال شگفت انگیزی است که تنها با استفاده از آن می توانید تفاوت های ویژه ی آن را با سایر نرم افزارها متوجه شوید.

آپشن هایی همچون پخش فیلم و فایل صوتی، اشتراک گذاری دسکتاپ، تخته وایت بورد، ارتباط زنده ویدیویی و صوتی، بارگزاری و ارائه انواع فایل ها با فرمت های مختلف، امکان چت، نظرسنجی، یادداشت، اشتراک گذاری فایل برای دانلود توسط اعضای کلاس، اشتراک گذاری لینک، مدیریت سطح دسترسی اعضای کلاس، گروه بندی اعضای کلاس و… قسمتی از امکانات نرم افزار ادوب کانکت به حساب می آید.

از ویژگی های بارز و بسیار مناسب ادوب کانکت می توان به ارتباط صوتی و تصویری با سرعت و دقت بالا اشاره کرد. به طوری که بدون هیچ گونه قطعی و با سرعتی بالا می تواند صدا و تصویر شما را به مخاطبانتان انتقال دهد و همین مزیت آن را نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه بسیار جذاب تر می نماید. در صورتی که از سرور مناسب و سرعت اینترنت بالایی استفاده میکنید، اطمینان داشته باشید حین برگزاری کلاس هایتان با نرم افزار ادوب کانکت به هیچ مشکلی برخورد نکرده و تجربه ی یک کلاس آنلاین دلپذیر را خواهید داشت. چرا که نرم افزار ادوب کانکت دارای هیچ گونه اختلال و مشکلی نیست و در صورت بروز مشکل باید به بررسی اینترنت و یا سرور خود بپردازید. چنین امری به جز در مورد ادوب کانکت، در مورد هیچ نرم افزار برگزاری کلاس آنلاینی صدق نمی کند.

مورد دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است که در صورت بروز اختلال در سرعت اینترنت، تصویر و صدای شما قطع نمی شود، بلکه با تاخیر و بدون اختلال به مخاطبان شما منتقل می شود. جالب است بدانید در صورتی که سرعت اینترنت شما پایین باشد، نرم افزار به طور خودکار و هوشمند کیفیت فیلم را پایین آورده و با سطح کیفی نازل تری آن را ارائه میکند و در واقع سطح کیفی نمایش فیلم را با سرعت اینترنت شما تنظیم مینماید.

برای ایجاد سطح دسترسی افراد به کلاس در نرم افزار ادوب کانکت تنوع وجود دارد.

شما می توانید تعداد نامحدودی از افراد را به صورت هاست و یا پرزنتر در کلاس معرفی نمایید و حتی امکان تغییر سطح دسترسی افراد در حین برگزاری کلاس نیز امکان پذیر است. همچنین به امکاناتی مانند اعطای سطح دسترسی یا قطع دسترسی گروهی اعضا به دوربین و میکروفون، چت خصوصی مدیران(هاست های) کلاس، تشکیل اتاق های گفتگوی جداگانه در زمان برگزاری کلاس به صورت همزمان، (مثلا مدیران جلسه جداگانه با هم می توانند ارتباط صوتی و تصویری خصوصی داشته باشند بدون آنکه سایر اعضای کلاس متوجه بحثهای آنها شوند.) نیز دسترسی خواهید داشت.

برای ورود به این نرم افزار می توانید از گوشی موبایل و تبلت و کامپیوتر بهره مند شوید. علاوه بر آن می توانید اپلیکیشن را روی سیستم یا گوشی خود نصب کرده و از آن طریق به برنامه ورود کنید و یا بدون نصب اپلیکیشن و تحت وب و از طریق باز کردن در مرورگر(بروزر) به آن ورود کنید. این نرم افزار در سیستم عامل های اندروید و آی او اس نیز قابل دسترسی است.

ادوب کانکت فارسی

تیم فنی کلاس روم با تکیه بر توانایی کارشناسان مجرب خود توانسته برای اولین بار در ایران نسخه ی کامل فارسی شده ی ادوب کانکت را ارائه نماید. به طوری که تمام بخش های کلاس، منوها، پیغام ها، اعلان ها، توضیحات و راهنماها و حتی پیغام های خطای برنامه به فارسی برگردانده شده و محیطی راحت با کاربری ساده و روان را برای کاربران گرامی فراهم کرده است. در صورتی که قصد برگزاری کلاس های آنلاین را دارید و میخواهید از محیطی ساده و روان به زبان فارسی استفاده نمایید، می توانید از سامانه کلاس روم استفاده کنید.

اجاره ادوبی کانکت

جهت برگزاری کلاس های آنلاین و وبینارها خود می توانید به راحتی و با کمترین هزینه یکی از سرویس هالی کلاس روم را اجاره کرده و از مزیت های آن بهره مند شوید. همچنین با اجاره سرویس در کلاس روم علاوه بر استفاده از امکانات معمول نرم افزار ادوب کانکت، امکانات دیگری نیز برای شما فراهم می شود از جمله:

ورود به سامانه و کلاس (لاگین) بدون نیاز به ایمیل و نام کاربری و صرفا از طریق شماره موبایل و ارسال پیامک رمز عبور یکبار مصرف

  • پشتیبانی رایگان و ۲۴ ساعته
  • محیط فارسی نرم افزار ادوبی کانکت
  • امکان چت فارسی در کلاس آنلاین بدون به هم ریختگی فونت

لایسنس ادوب کانکت

باید بدانید که ادوب کانکت یک نرم افزار رایگان نیست و جهت استفاده از آن می بایست لایسنس ادوب کانکت را از شرکت سازنده این نرم افزار یعنی شرکت ادوبی خریداری نمایید. اصولا در تمامی کشورها حق کپی رایت رعایت می شود و هزینه ی استفاده از لایسنس و مجوز استفاده از نرم افزار نیز می بایست پرداخت شود.

 

فروش لایسنس ادوب کانکت به چه صورت است؟

پس از نصب نرم  افزار ادوب کانکت روی سرور، برای فعال سازی برنامه باید کد لایسنس ادوب کانکت را در قسمت مربوط وارد کنید.

عموما با توجه به اینکه اینگونه حقوق معنوی در کشور ما رعایت نمی شود، اکثر نرم افزارهای دارای لایسنس مثل نرم افزارهای آفیس، سیستم عامل ویندوز، فوتوشاپ و ...به صورت رایگان مورد استفاده قرار میگیرد و تنها با چند کلیک ساده و کرک کردن برنامه، در اختیار کاربران قرار می گیرد. در صورتی که در کشورهای دیگر جهت استفاده از هر کدام از این برنامه ها، کاربران می بایست هزینه ی گزافی پرداخت کنند.

اکنون این سوال مطرح است که با توجه به تحریم ایران توسط شرکت ادوبی و هزینه ی بالای لایسنس ادوب کانکت، چگونه می توان آن را فعال کرده و مورد استفاده قرار داد؟

خرید لایسنس ادوب کانکت

چگونه لایسنس ادوب کانکت را فعال کنیم؟

با توجه به مطالبی که در بالا توضیح داده شد، دو راه حل اصلی وجود دارد:

  • کرک کردن نرم افزار
  • استفاده از لایسنس معتبر بدون پرداختن هزینه.

به دلایل بسیاری از جمله مشکلات زیادی که نسخه ی کرک شده هنگام استفاده از نرم افزار ایجاد می کند استفاده از راهکار اول توصیه نمی شود.

روش دوم یعنی استفاده از لایسنس معتبر به این صورت است که یک شرکت یا موسسه ای که پیش از این لایسنس معتبر ادوبی کانکت را خریداری کرده آن را در اختیار دیگران قرار می دهد.

البته با نگاهی به توضیحاتی که داده شد، این کار فقط در ایران و کشورهای امثال ما که قانون کپی رایت رعایت نمی شود، امکان پذیر است.

با این حال نیز در ایران تنها چند شرکت هستند که می توانند لایسنس معتبر ادوب کانکت را با قیمتی مناسب به متقاضیان ارائه نمایند.

در واقع با این راه حل دیگر نیازی به خرید لایسنس از شرکت ادوبی نیست و هزینه ها نیز کاهش می یابد.

در صورتی که شما مایل باشید کلاس های آنلاین یا وبینارهای خود را روی سرور اختصاصی ادوب کانکت خود برگزار کنید، نیاز به نصب و فعال سازی ادوب کانکت روی سرور شما وجود دارد. تیم فنی کلاس روم آمادگی دارد تا با دریافت کمترین هزینه این کار را برای شما انجام دهد.

برای خرید لایسنس ادوب کانکت از کلاس روم و نصب ادوب کانکت روی سرور اختصاصی با شماره ۲۸۴۲۵۲۳۳ داخلی ۱۱۰ تماس بگیرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.